Digital marketing
Digital marketing

Analyses

Gespreksanalyse

Volg het aantal gesprekken, berichten en unieke gebruikers die met uw chatbot interacteren.
Bekijk trends in de loop van de tijd om inzicht te krijgen in piekgebruiksperioden en gebruikersbetrokkenheid.

Gebruikersinzichten

Identificeer waar uw gebruikers vandaan komen, op welke pagina's ze met de bot communiceren en welke vragen ze het vaakst stellen. Begrijp het gedrag en de intentie van gebruikers, zodat u uw chatbot en content beter kunt afstemmen op hun behoeften.

Prestatiestatistieken

Meet belangrijke statistieken zoals reactietijd, oplossingspercentage en overdrachts-/escalatiepercentage (hoe vaak de bot een gesprek aan een mens moet doorgeven). Bekijk hoe effectief uw bot is in het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen.

Continue verbetering

Gebruik analyses om hiaten in uw kennisbank of veelvoorkomende vragen die niet goed beantwoord worden, te ontdekken. Werk uw bronnen of trainingsgegevens bij op basis van echte gebruikersinteracties.

Bike
Application
Desk

Laten we uw visie tot leven brengen

Bike
Application
Desk

Laten we uw visie tot leven brengen

Bike
Application
Desk

Laten we uw visie tot leven brengen